Minns ni mig?

2011-06-26 22:12:59/Permalink//

Jag vet, det var hundra år sen jag bloggade förlåååt ♥

Men jag har jobbat massor, hela midsommarhelgen (och massa innan det).
Och när jag varit ledig har jag haft fullt upp med allt jag inte hunnit när jag har jobbat.
Ska försöka ta mig mer tid för bloggen, lovar!

Anyhow, idag var en superstressdag på jobbet. Massor av restauranggäster, samtidigt som
det var rusning i kiosken och vi hade ett kalas att ta hand om. Busy busy! Så jag är superduper-
megatrött
nu och har ont i hela kroppen. Dags för sängen!
Ska ta en snabbdusch och sen dyka ner i säng.
Såhär trött är jag... syns det att jag är helt slut? (JA)
(tummen upp för den oredigerade bilden, yeah! this is the real face of trötthet)


Hoppas ni alla hade en underbar midsommar! Puss på er, så hörs vi snart
(jag fyller ju år snart, på tisdag till och med waooooow, pratar mer om det next time)


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback