1 juni

2011-06-01 19:06:30/Permalink/Life of Skalman/

Så var det officiellt min månad nu då (: Inte så jättelångt kvar tills jag fyller år faktiskt..!

Vad har jag gjort idag då? Jobbat! :) Mormor, morfar och syrrorna kom förbi och käkade
"hos mig" när jag jobbade. Det var mysigt tyckte jag! Mer jobb blir det imorgon.
Har dock sjukt ont i fötterna, så jag ska verkligen bara sitta stilla ikväll, så att jag orkar
stå upp hela dagen imorgon också.

Just nu sitter jag i soffan och försöker uppbåda motivation att ställa mig och laga mat och
fixa matlådor till mig och älsklingen. Men jag orkar inte det, inte riktigt än.

BY THE WAY, kommer ni ihåg
hur jag berättade att min ena katt löpte, för ungefär
en månad sen kanske? Yes, iallafall nu löper den andra också (så det är härmed megafastställt
att båda är tjejer ^^)
och vet ni vad som händer då? Jo, den första katten börjar löpa..
IGEN!
Inte visste jag att katter kunde sympatilöpa *suck*. Det är iallafall asjobbigt,
de är inte tysta en halv sekund. Dags att ringa veterinären och fixa så att inga kattungar blir till här!!

Innan jag går, ska jag inte glömma att säga GRATTIS till min morfar som fyller år idag ^_^
GrattisgrattisgrattisGrattisgrattisgrattisGrattisgrattisgrattis på honom ♥

Hörs imorgon!                                 Puss!!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback