Ingen rast, ingen ro - men mycket lycka

2011-07-01 23:34:35/Permalink/Life of Skalman/

Idag slutade jag jobbet klockan 20. Efter jobbet åkte jag hem för att fortsätta jobba.
Eller, snarare förbereda kanske.. Imorgon kommer ju "hela tjocka släkten" och vill fira min
20-årsdag som var i tisdags (: Så jag har lånat/snott/hittat bord och stolar överallt för att
ordna så att vi ska få plats allihopa hahaha!! För vår lilla trädgårdsmöbel räcker inte långt ;D

Just nu håller jag på att baka. Äppelkanelmuffins. Imorgonbitti ska jag baka mera, för jag
orkar inte baka hela natten hihi! Min älskling hjälper också till med baket imorgon, och
allt annat som måste/jag vill ha klart innan alla kommer hit :) Han är världens bästa, och
jag är så superduperförälskad i honom fortfarande och igen och hela tiden ♥

Jag hade en supertrevlig dag på jobbet idag, for your information. Jag tycker mitt jobb. Eller,
jag tycker mycket om de jag jobbar tillsammans med, så jobbet blir ganska trevligt bara därför!

Anyhow, nu måste jag gå och se till mina muffins. Och kramas med min fina, fina fästman

                                                                               Puss på hela världen

 .Kärlek.


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback