Sitter på tåget..

2011-01-01 17:13:51/Permalink/Skalmans livserfarenheter/


Myskläder och "jag-har-sovit-på-håret-men-orkade-inte-bry-mig-mer-än-en-slarvig-fläta"-frisyr

Trots mina få sovtimmar inatt, så är jag inte speciellt trött faktiskt. Knäppt!
Gott nytt år förresten, alla min fina läsare! Hoppas ni hade en härlig nyårsafton.
Det hade iallafall jag. Jag önskar att Lötenkyrkan och allt underbart folk bara gick att
släpa hem till mig, så att jag kunde vara där oftare..!
Har hört att det regnade på en del ställen? Inte hos mig! Det ÖS-SNÖADE när vi skulle
ut och kolla på fyrverkerier! Allt blev vitt och dyngsurt, och vi alla såg ut som snögubbar efter
ca 30 sekunder hahaha! Det var fint, har massa snöiga kort i kameran nu :)
                                           Jag hade en mycket fin nyårsafton.

Det enda som fattades i början av mitt 2011 var min älskling.
Pratade med honom vid
tolvslaget dock (mobiltelefoner). Men det är ju inte riktigt lika underbart som the real deal ;)
Jag längtar som en tok efter honom nu.
AAAJJ! Oj, vi åkte genom en tunnel, och mina öron sprängdes typ. Aj..
Iallafall, det ska bli skönt att komma hem och kramas med honom. Och kela med mina
kattbebisar ska jag göra också! Hur underbart det än är att vara på Livskraft med alla underbara
människor, så längtar jag förfärligt mycket efter Mattias när jag inte är med honom ^^

Om en timme är jag tillbaka i stan. Då kommer min älskling och hämtar mig!

Jag tror att detta kommer att bli ett awesome år, eller vad säger ni?
Fyllt av äventyr, utmaningar, kärlek och nya bekantskaper.
Let's make it the best year ever!

                                                                           Puss och hej sålänge! :)


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback