Ploff

2011-01-11 17:18:16/Permalink/Skalmans Tankar/

Jag har SÅ ont i magen. Det är inte kul. Värktabletter hjälper inte. Usch.

On. My. Mind.

Jag är inte sjuk längre. Bara lite småsnorig.
Jag har URont i magen. (det är kul att vara tjej ibland, blä)
Jag funderar seriöst på att rensa bland mina facebookkontakter.
Zebra sitter bredvid mig just nu, och tvättar min arm haha
Jag är hungrig. Tror att jag och min älskling ska svänga ihop lasagne.
Jag läser en hemsk, men bra, bok just nu.
Jag filosoferar ganska mycket.. ^^
Och jag skriver varje dag.

Okej.

Till sist.
Här får ni en bild på mitt öga. Sminkat av mig. (jag det HÄNDER faktiskt att jag sminkar mig haha!)

Ja, min ögonfärg är ungefär lika med alla färger i hela världen. Haha melerad.

Okej hejdå.


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback