Mmmm min stil ♥

2011-01-25 17:38:15/Permalink/Skalman Style!/

Jag ska vara "jätte-ego" och säga, jag ÄLSKAR min stil! ♥
Det är så roligt att mixa och matcha med söta, galna och roliga kläder utan att
bry sig ett dugg om vad som EGENTLIGEN passar ihop och inte haha!

Jag älskar när det är slutrea överallt. Dock är det jobbigt när man inte har en spänn
att spendera på rean... men ändå! Jag "slösade" ändå ca 70 kronor när jag var i stan
i måndags. Huuu hemska jag! ;D

Armband från Gina Tricot - 19 kronor!


Det blev lite dålig skärpa, I'm sorry! Men fin va? Också Gina Tricot 49 kronor!
Jag blev helt kär! Haha jag, VampyrSkalman - läskig men söt ^^


Imorgon har jag förmodligen fått lite pengar från den OH så snabba Försäkringskassan,
så då ska jag gå och leta efter en tröja jag dreglat efter på MONKI. Fia sa att den bara
kostade 60 kronor nu på slutrean..! Hoppas den finns kvar!
Sen är "shoppingrundan" slut för ett tag igen. Har ju typ INGA pengar alls!! Reor in my heart


Nu kom min älskling hem. Han är hungrig haha, och jag med! Så det är väl dags att
hitta på något till middag kanske... vad ska man hitta på?

Aja, vi hörs..!
                                                     Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Linneaa

Åh hata att vara pank! :(

2011-01-25 @ 21:32:40
URL: http://underdimensionerat.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback