Kvällsmys

2011-01-20 20:33:11/Permalink/Life of Skalman/

Sitter i soffan och skriver lite. Mina missekatter ligger och purrar bredvid mig.
Eller, en av dem är bredvid. Skrutt måste som vanligt mosa sig in
där det egentligen inte får plats någon katt. Till exempel i ett datorfyllt knä haha!
Men man kan ju inte annat än att ignorera datorn en stund och gosas med min Skruttis.



Min Skruttis älskar att ligga på rygg i min famn som en bebis haha! ^^
Knäppt, men sött. Helst bli kliad på magen också..!

Idag fick jag ett glatt samtal. Och den 9nde februari vill jag att alla håller tummarna för mig.
Okej? :) I will tell you more, när det närmar sig lite mer.

Imorgon är det fredag(smys). Ska träffa min vampyrfru Stigusen the one and only.
Jag har köpt hennes (favorit?)godis, Skittles till henne bara för att hon är bäst.
(Och för att jag jobbar granne med enda affären i stan som säljer dem haha!)

Vi hörs imorgon då!                                          Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

9:e februari antecknat =).

2011-01-21 @ 18:31:27
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback