Kattplats

2011-01-27 12:02:50/Permalink//

Skrutt har utsett min famn till sin privata sovplats av någon anledning.
Iblaaand kan min lilla Skruttis acceptera att bara ligga i knät men oftast ska
det vara såhär;


Visst ser det knasigt ut? Ofta vänder min sovande gosboll också ner huvudet så att hon liksom
"står på huvet" och sover haha! Kan man vara sötare?
Det blir dock lite jobbigt om man ska hämta något att äta eller behöver gå på toaletten hehe,
för man vill ju helst inte väcka en sån där söt liten pälsboll, och GÖR MAN DET ändå så brukar
pälsbollen ganska ofta fälla ut klorna för att försöka hålla sig kvar. (ajajaj!)

Men för det mesta är de ganska söta, min kattbebisar. Eller, kan man kalla dem "bebisar" när
de är nästan ett halvår? .....Jooo, det kan man väl, de ÄR ju mina bebisar hihi



Vi hörs senare..!

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback