Kämpar på..!

2011-01-06 18:13:21/Permalink/Life of Skalman/

Jag tror att jag kämpat bort febern nu. Det är alltså "bara" den täppta/rinnande näsan,
den onda halsen och alla nysningar. Pläh.

Idag har jag och min älskling BARA slappat och myst. Underbart, är vad det är.
Tittat på film, spelat kort, pussats, skrattat och pratat om hela världen (: Såna här dagar
tycker jag om (förutom att vi båda är lite förkyldiga [mest jag förstås]).

Slänger upp den sista bilden jag tog med min kamera 2010 :)


Jag och mina flickor! Från vänster; Klara, Petra, Miriam, Jag och Amanda.
You guys made my New Years Eve. (mer bilder kommer... nån gång hehe)

Tror att jag ska fortsätta slappa nu.. hihi.
Puss och hej*atjooo*

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

sv; det var så lite så :)

tackar så mycket glad jag blir :)

2011-01-06 @ 23:44:59
URL: http://myzaans.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback