What a love story

2011-02-16 22:25:08/Permalink/Life of Skalman/

Har precis varit hos mamma och ätit kvällsmat. Det är rätt mysigt, och behändigt hihi,
att bo granne med sin mor. Speciellt när man är sällskapssjuk och hungrig haha ♥

Det är en sak jag har lagt märke till. En ganska gullig sak, som jag tänker berätta för er nu :)
När människor jag möter frågar om mig och min älskling, hur vi träffades och blev tillsammans
och sådär, så är det väldigt ofta jag får höra en viss mening. Och den är;
"Oj! Det låter som en saga!". Hahaha åh ♥ Det är lite roligt att få höra tycker jag!
Och... Jo, lite som en saga är det nog. Vår saga, hihi

Jag sitter nu och tittar på Scary Movie. Haha jag har sett den säkert hundra gånger, men
jag kan inte låta bli att se den ändå. Den är så dåligt bra hehe..!

Leka med blixten..? Haha, det ser ut som jag har en självlysande hand!


Just nu försöker mina kattisar hoppa på varandra runt varje hörn. Jag förstår inte varifrån
de får all energi. De vill visst inte titta på film med mig idag!
(De brukar faktiskt göra det haha, sitta hos mig i soffan och verkligen titta på tv:n hihi!)

Menmen, nu ska jag poppa lite popcorn och se klart denna "läskiga film" ;D
Och 'kanske'.. längtsms:a lite med älsklingen ♥

                                                     Pussgodkväll


Kommentarer
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Åh vad roligt,alltid kul med en ny följeslagare av bloggen=)

2011-02-17 @ 11:06:41
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: Tack :) Allt väl med dig? :)

2011-02-17 @ 11:46:55
URL: http://emmiev.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback