Slutkörd

2011-02-22 23:23:49/Permalink/Life of Skalman/

Efter en dag på badhuset blir man slutkörd. Har inte varit där på massa år,
så det blev väldigt energiskt springande med syrrorna.
Dessutom gillar inte min kropp klor så mycket, egentligen. Så min hud är helt torr och
kliande på vissa ställen (i ansiktet!) och jag känner mig ovanligt trött i huvudet.
Men det var det värt! :)      (...träningsvärk imorgon då..!)

Nu sitter jag i soffan och mest längtar efter Mattias. Skriver lite och filosoferar.
Trillade över lite musik jag lyssnade på förr, lite nostalgi sådär. Här är en av låtarna (:



Imorgon blir det jobbjobb på Bus. Likaså på torsdag. Det är bra, då blir det fredag snabbare.
I can't wait. Känner att det är LITE jobbigt att jag också ska jobba i helgen dock, när Mattias
är borta i veckorn är liksom helgerna extra viktiga. Menmen, tjänar ju lite pengar iallafall.
Och vi får ju sova bredvid varandra och mysa på morgnar och kvällar ändå ^__^

Men men, Criminal Minds nu, sen ska jag försöka sova. Vi hörs imorgon.

                                                   Puss.


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback