Frisörsången ♥

2011-02-04 16:08:23/Permalink/Skalmans prylar/


En av de bästa låtarna EVER MADE av Galenskaparna & Aftershave är frisörsången,
tycker jag! Den är så snyggt gjord.
På YouTube finns den upplagd, och där har jag även hittat en version när de
börjar sjunga i fel tonart tack vare Jan Rippe haha! Det är så roligt att se hur de
desperat försöker hitta tillbaka på något sätt, men utan framgång. De andra kan knappt
hålla sig för skratt medan Jan är helt oberörd, haha det är helt otroligt kul tycker jag x')

Här är "den rätta" versionen. Frisörsången.
(blogg.se vill inte lägga upp ett youtube-fönster, igen, av nån anledning *suck*)

Här är "den felaktiga" men ack så roliga. Frisörsången i fel tonart. (okänd tonart haha?)

Haha är det inte underbart? Jag älskar Galenskaparnas verk, verkligen! ♥

Tänkte bara säga det ;D Vi hörs senare!

PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback