F-ing perfect (imorgonimorgonimorgon)

2011-02-08 20:54:08/Permalink//

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag. Har helt enkelt gjort andra saker.

I lördags hade jag ju som sagt en lillasysterdag. Vi hade superkul, och var helt slut på
kvällen. Alexandra hörde av sig på förmiddagen och hängde med till Busfabriken med
sina småsyskon. Urkul! Men jag undrar vilka som lekte mest, småsyskonen eller vi? HAHA!
Trassel var en fantastisk film by the way. Jag vill SÅ ha en liten kameleont nu. Som Rapunsel
har i filmen haha :) Mycket fint!

I söndags var jag hemma och umgicks med älsklingen. Klängde, rent av.
Om jag inte sagt det så är han ju iväg nu, på kurs. Kommer inte hem förrän på fredag.
Så i söndags satt jag fast på honom som ett klistermärke för att förbereda mig på
älsklingstorkan som jag lever i just nu. Haha, vad dramatisk jag låter, märker jag!
Men ni vet ju hur jag är ^^ Lika larvigt kär i min fina fästman nu som jag var första veckan
vi var ihop. Och det innebär en massa okontrollerbar längtan så fort vi inte är tillsammans.
Så fem dagar isär? Jag kommer HOPPA PÅ HONOM när han kommer hem igen! Hihi ♥
Love love love!


Just nu sitter jag och skriver ut mitt CV, och lite andra papper jag behöver tills imorgon.
Ja, jag tänker nu avslöja vad jag ska göra och varför jag är så nervös...
Jag ska på AUDITION. Jag har sökt ett jobb (pirat, på delfinshowen!) på Kolmården! :)
Och för ett par veckor sen ringde det en tjej och höll en telefonintervju med mig, för att jag
verkade intressant. "Och det under den här intrevjun som vi får se om vi vill ta dig till nästa steg,
till gruppintervjun. Eller, auditionen."
MYGOSH, ingen press... Men som ni förstår gick intervjun
kanon, så imorgon ska jag dit. På intervju/audition. PÖH! Jag börjar bli lite nervig,
men igår var jag på FMG och fick lite pepptalk av världens bästa Nettan,
för att inte tala om Johanna - så det känns ganska bra iallafall haha (:
I vanliga fall har jag ju en älskling hemma som kramas med mig och säger åt mig att
jag är BÄST
och att jag klarar ALLT, såhär kvällen innan när jag freakar ut och dör lite av nervositet.
Men jag får ringa till honom sen, så får han säga det över telefon istället hehe..! IALLAFALL -
imorgon vill jag alltså att ni alla håller tummar och tår, och allt annat som sticker ut som man kan
hålla för att det ska gå bra för mig hihi ;) Lovar ni?
Jag vill verkligen det här.

Men.... nu ska jag ta mig lite glass med kolasås att lugna nerverna med,
och på House innan det är dags för bingen! Måste ju vara utvilad imorgon!

Vi hörs snart igen!
Det kan väl inte gå annat än bra imorgon, eller? Jag är ju f-ing perfect! ;D


Kommentarer
Postat av: Fia

du är awesome!! mej det kan inte gå annat än bra :D

2011-02-08 @ 21:24:32
URL: http://fiasgodisburk.devote.se
Postat av: Denise

okej, nu blev jag nervös, men det kommer att gå galant, jag håller tummarna! :)

2011-02-09 @ 13:46:08
Postat av: Lena Petersson

Hoppas att det gick bra!

2011-02-09 @ 19:43:10
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback