Dagens låt

2011-02-09 21:01:58/Permalink/Skalmans prylar/

Jag råkade snubbla på en bra låt på YouTube när jag satt och bara
lyssnade på allt möjligt.

Den är bra av två anledningar.
1. Den gör mig lite nostalgisk. Lyssnade MASSOR på den för typ... fem år sen! o.O
Så min hjärna översvämmas av feelings jag inte riktigt kan placera, tankar jag tänkt
och minnen jag glömt att jag hade. Det är rätt mysigt.
2. Den är ROLIG att dansa till! Magdans, framförallt haha (eftersom jag håller på att
självlära mig det just nu)
. Yaaay I lvoe dancing

Vilken är låten? ... THIS ONE! "Bananza (Belly dancer)" - Akon


Enjoy!

                                                           Puss

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback