Äntligen, äntligen fredag!

2011-02-18 15:09:27/Permalink/Life of Skalman/

Det blev helg till slut ändå! :) Underbart!!

Idag har jag varit duktig och diskat
ALL disk (det var inte överdrivet mycket alltså, men
ändå så pass mycket att det såg stökigt ut)
och så har jag dammsugit hela mitt hem.
Jag märker att hur mycket/ofta man än dammsuger så är det katthår överallt. Speciellt nu,
när mina kattisar ömsar päls. Vinterpäls - bort, sommarpäls - fram!

Så nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska komma hem. Jag längtar verkligen
ihjäl mig. Det ska bli SÅ mysigt att äntligen få kramas med världens finaste ♥
Och! Vi ska ju fira hans födelsedag, lite i efterskott, också :) Det ska bli så roligt att ge
bort min present, för den är awesome! Haha han är så nyfiken nu, och det är så roligt tycker jag!
Jag håller på och ger honom knäppa ledtrådar så att han bara blir mer förvirrad och nyfiken,
mahaha evil Skalman ^__^

Satt och tittade lite bland mina bilder förut. Hittade en som är tagen på halloween för ungefär...
hundra år sen eller något! Titta;


Titta så kort och fluffigt mitt hår är! :D Och lilarött ♥ Jag saknar den frisyren lite..
Men den var jobbigt att underhålla. Dessutom saknar jag mitt JÄTTElånga hår mer än
jag saknar det korta hihi! Om ni inte ser det, så var jag iallafall utklädd till älva (:
Fint va?

Iallafall, nu ska jag äta resterna av thaimaten
jag åt igår, mmmm namnamnam!
Vi hörs kanske ikväll
, som jag inte har fastnat på Mattias haha ♥

                                                         PussOchHej!


Kommentarer
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Fint paraflax! Nääää nu är det nära hoppas bebis vill komma ut någorlunda nära beräknat datum=)

2011-02-18 @ 16:58:54
URL: http://hummingbird.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback