Jag lever, jag lever!

2011-08-26 11:27:10/Permalink//

Hejhopp!
Jag vet att det var mer eller mindre hundra år sen jag skrev sist.
Förlåt!
Jag har jobbat så mycket, att jag faktiskt inte har haft tid eller direkt lust
att blogga. Dessutom skulle jag nog inte skrivit om något speciellt intressant, förutom
"hej jag jobbar som vanligt" typ. Haha ^___^

Men jag ska försöka ändra lite på det nu! Jag ska snart sluta på det jobbet som jag
har varit på hela sommaren. Sen i april nästan till och med. Jag håller på att
leta runt efter andra jobb, och har lite på gång som det verkar :)
Ni får hålla era tummar!

Snartsnartsnart ska jag och syrran åka till London. Om 15 dagar, för att vara exakt.
Det kommer bli helt fantastiskt, I'm sure!


Idag är jag lite ledig för ovanlighetens skull. Samma sak igår.
Jag har städat och gått omkring lite här hemma och bara njutit av ledigheten. Imorgon är det jobbdags igen!

Jag lovar att försöka uppdatera bättre från och med nu.
Sålänge, lyssna på låten som är min favorit just nu!


Puss och Kram på er!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback