Totally Skalman

2011-04-15 11:49:21/Permalink/Skalman Style!/

Jag hittade den snyggaste tröjan EVER MADE igår. Jag kunde helt enkelt inte låta
bli att köpa den (tur att den var billig!). Den skrek SKALMAN, det gick inte att ignorera.
Den får helt enkelt vara en liten påskpresent till mig själv, eller något.

I am SO turtelly nerdy


Är den inte det finaste ni sett? :)

Iallafall,
nu ska jag göra mig iordning för att åka till stan. Ska gå på FilmFreaks (of course!) och
titta på alla awesome filmer. När jag kommer hem sen ska jag packa ihop mig och åka på
utbildningshelgen.
Ni vet, jag har ju skaffat mig sommarjobb (maj-september) och utbildningen
är den här helgen :) Ska bli spännande..

Vi hörs! PUSS!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback