Sunday success

2011-04-10 17:32:00/Permalink/Life of Skalman/

Äntligen lyckades jag ladda upp bilden. Men vet ni vad jag behövde göra för att det skulle
fungera? Lägga in bilden i GIMP och spara om den. Ja, det är sant. Photoscape-bilden - gick inte.
GIMP-bild - helt okej! Så himla knäppt! Ska jag behöva göra så här varje gång jag Photoscapear
en bild? Det är ju fruktansvärt dåligt, i så fall. Menmen, här är blyertsbilden iallafall!
Ganska cool effekt, tycker jag ^_^


Idag är söndag, för er som inte har märkt det. När jag vaknade hade jag ont i halsen och i
huvudet så jag var rädd att jag börjat bli förkyld, men det gick över under förmiddagen
THANK GOD! Jag vill inte vara sjuk, det är tråkigt.
Idag har jag och min älskling (och hans mor också!) varit lite ute i trädgården och donat.
Jag är SÅ inte en trädgårdsperson tyvärr, så jag känner mig mest bortkommen. Om Mattias
inte säger "Kim kan du göra det där" så står jag mest och vet inte vilken ände jag ska ta vid.
Men.. man kan ju inte vara haj på allt eller? ^^ Åh åh åh vet ni förresten, jag såg vårens
första nyckelpiga!
Jättefin var den, men den vill inte sitta på min hand tillräckligt länge för
att jag skulle hinna visa Mattias. Dumma nyckelpiga haha! ;D

Älskar vädret! Vår vår vår! Jag vill bara gå ut och gå och aldrig stanna. That's my spring urge.
Bara gå och gå och gå, med bra musik i öronen. Och springa. Gå och springa

Nae men.. jag kanske ska gå ut lite till. Utomhusluften luktar vår.
Våra kissekatter
ligger i soffan och sover nu. Vi har haft dörren öppen nästan hela
dagen eftersom vi har varit ute. Så de har varit ute ganska mycket, men sprungit in så
fort de blivit rädda (vilket är i princip varje gång någonting utomhus ger ifrån sig ljud haha!).
Nu är de iallafall mätta på äventyr verkar det som, de sover så sött.

Nej, nu ska jag gå. Vi hörs imorgon! Puss

                                                                                

Kommentarer
Postat av: Lillebror till flickan på den gröna ön

Vår! :D Såg första fjärilen idag ;o

2011-04-10 @ 17:37:27

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback