Regnpromenad

2011-04-06 20:52:37/Permalink/Life of Skalman/

Innan solen tittade fram idag var det sådär härligt mulet, småregnigt väder.
Så jag pluggade in hörlurarna och gick ut på promenad. Det blåste och småduggade,
men det var härligt. Men när jag gick där och mådde som bäst stannade det en bil bredvid mig.
I bilen satt en farbror som undrade om jag ville ha skjuts någonstans, eftersom det var
"dåligt" väder. Haha! Han blev ganska förvånad när jag sa "Nejnej, jag är ute på promenad,
jag tycker om regn!".
                                                                  
Resten av dagen har jag mest suttit och tyckt lite synd om mig själv. Har ont i magen, och
känner mig lite sådär halvt illamående. Usch. Det är inte kul! Det känns som att jag kanske
vill äta, men samtidigt känner "BLÄÄÄ" när jag tänker på att äta något. Missförstå mig rätt
nu alltså, jag HAR ätit idag. Det har bara inte varit så trevligt. Dumma mage …

Men nu
kryper jag upp hos min älskling i soffan och hoppas att hans kramar ska hjälpa ♥
 Vi hörs imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: aamaandaa :)

Heej!

Sööt, blogg!

Kika in hos mig? :)



// Amanda

2011-04-07 @ 18:29:46
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback