Måndagsprat

2011-04-11 13:49:51/Permalink/Life of Skalman/

Vaknade faktiskt utvilad imorse. Hur skönt som helst. Jag gosade lite med mina
missekatter, sen drog jag på mig lite kläder och mina springskor och gick ut.
Musik i öronen och lagom varmt väder. Jag vet ärligt inte hur långt jag sprang/gick,
jag var helt uppslukad av mina tankar haha! Men när jag kom in igen hade jag varit ute i
en dryg timme iallafall :) Efter en fruktansvärt skön dusch åt jag frukost.
Bra start på en måndag, don't you think?

Frågan är vad man ska göra med resten av dagen...
ÅH jag kan knappt vänta tills jag
börjar jobba ordentligt! Utbildningen är i helgen iallafall. YEAH I'm on the way baby!
Men sålänge, läser jag "Eat, Pray, Love" (awesome book, so far), lyssnar på bra musik,
springer för livet och gosar med mina kattbebisar. Det är ganska vackert :)

So so, jag ska nog slänga iväg ett sms till syrran och be henne komma hit efter skolan
since my dear Sambo ska jobba länge idag, och jag har tråkigt redan haha!
Dessutom var det längesen hon var här, eftersom hon gick och blev kräksjuk..! Blä!
Men nu är hon frisk iallfall, så nu vågar jag vara nära henne haha!

Två år gammal bild, på min systers och mina ben. HAHA vi är i Kristallsalongen på Liseberg.

Hon har de bruna benen, jag har de tajtsbeklädda lila ;D

Okeeej, vi hörs senare tycker jag! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sofia ♥

Har frågesund, jag lovar jag svarar på allt!

Så fråga på bara ;)

Kram!

http://fiastylee.blogg.se/

2011-04-11 @ 17:14:14
URL: http://fiastylee.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback