Lite fredagsmys

2011-04-08 18:05:15/Permalink/Life of Skalman/

Den här dagen blev verkligen inte som jag hade trott. Jag trodde att jag i bästa
fall kunde få en läkartid nästa vecka, och att jag skulle spendera dagen med musik i öronen
på promenad typ hahaha! Meeen så blev det inte!
Jag vaknade tidigt, ringde viktigt samtal, fick samtal tillbaka, fick en jourtid hos läkaren
(God bless förstående sköterskor i telefonen), ringde morfar i panik och
hoppadeshoppadeshoppades på att han skulle ha tid att skjutsa mig till farbror doktorn.
Det hade han, tack och lov, världens bästa morfar
Sen följde jag med morfar hem och åt lunch med honom och mormor, innan det var dags
att åka hem :)

Så, mitt fredagsmys börjar med antibiotikatabletter. Uppenbarligen har jag en infektion i
kroppen. Inget direkt allvarligt alltså, jag har bara haft den länge så antibiotika is the
way of losing it.
Anyway, jag ska strax börja laga fredagsmysmaten. Ikväll blir det tacos.
Namnamnam! Och jag trooor att det blir vaniljglass med kolasås till efterrätt om
jag får bestämma hihi, mer namnamnam

Blogg.se vill tyvärr fortfarande inte ladda upp bilden jag lovade igår. Vet inte varför, det gör
mig galen att det inte går.. Det går bra att ladda upp "gamla" bilder, alltså bilder jag laddat upp
förr, men nya bilder - NEHE det går inte! Men jag ska försöka igen imorgon *suck*.

Vilket skumt väder det har varit idag förresten. Sol, och regn, och så mer sol och så regn.
Men jag tycker att det är ganska mysigt ändå. Sålänge regndropparna inte regnar sådär hårt att
man får ONT om man går ut haha!
 Jag tycket om vårregn

Menmen, nu ska jag laga mat! Vi hörs imorgon.
Ha en trevlig fredagkväll
, PUSS!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback