..inlärning och sånt

2011-04-07 18:55:13/Permalink/Life of Skalman/

Jag mår fortfarande inte så bra. Mår lite småilla, och har en obekväm känsla i magen.
Det är inte roligt :( Dessutom blåser det så mycket ute att det låter (och känns) som att
huset ska blåsa sönder! Och sådan blåst ger mig en lite udda huvudvärk.
USCH vad jag klagar! Nu ska jag sluta.

Eftersom jag suttit i soffan
och tyckt lite synd om mig själv idag, tänkte jag att jag skulle
lära mig något nytt! Jag laddade ned bildmanipuleringsprogrammet "Photoscape" för ett
litet tag sen, för jag börjar bli lite trött på en del småskavankar som GIMP har.
Men jag har inte tagit tag i att lära mig hur det funkar än, *latmask*.
Så idag har jag suttit och lekt lite. Kollat hur man lägger på text, och lekt med lite olika effekter
som man INTE kan lägga på med GIMP. Det är lite trixigt, innan man lär sig, men det ska nog gå
bra snart. Jag tänkte att ni kunde få se min första lek, haha!
Jag hittade ett "Blyerts"-verktyg, som gör att bilden ser blyertsritad ut. Det var coolt tyckte jag!
..................................................................................................................................
Nahee nu vill inte blogg.se ladda upp bilden av någon anledning! Vad arg jag blir!!
Men jag får helt enkelt försöka ladda upp den imorgon eller så, och hoppas det vill samarbeta då.

Ni kan få titta på ett roligt klipp från YouTube istället :)

Jag ÄLSKAR henne! Hon är så rolig ^_^

So so, kvällen kommer spenderas med årets första påskmust och Criminal Minds ♥
Och med älsklingen såklart! ;)

Hörs imorgon - puss!

Kommentarer
Postat av: Denise

haha, älskar tjejen!

2011-04-08 @ 22:10:19
URL: http://denisepeterson.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback