Fixar och donar

2011-04-09 16:35:04/Permalink/Life of Skalman/


Ikväll ska jag jobba. Så jag håller på med jobbväskan right now.
Kul lördag huh, Mattias jobbar på dagen och lagom när han kommer hem så
åker jag och jobbar
.. Vi hinner vara med varann en timme ungefär hehe!
Menmen, vi ses ju ikväll/inatt (:

By the way, blogg.se hatar min "blyertsbild". Jag har nu provat lite allt möjligt, och
ALLA andra bilder jag har går att ladda upp - men inte den! HALLÅÅÅÅ!?
It drives me nuts! Så... ja, jag får väl fortsätta försöka, men jag kan inte lova något
verkar det som :( Skit är vad det är!

Anyhooow,
nu ska jag göra väskan klar och sen göra mig klar hihi!
                                       Vi hörs imorgon tycker jag! :)

Puss!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback