Intensivkurs Dag Två

2010-09-21 22:48:55/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Idag har jag backat runt hörn! Det gick jättabra och var inte alls så himla
omöjligt som jag trodde. Jag har verkligen målat upp en skräckbild av bilkörning..
Det är faktiskt inte så hemskt haha!

Däremot fick jag hjärtstopp när en bilist tänkte, som så många andra bilister,
"ÅH en ÖVNINGSKÖR-skylt på bilen... MÅSTE-KÖRA-OM!!!" Shit. Han valde dessutom
att göra det på en smal gata, mitt i en kurva, när det kom mötande trafik. Jag
förstår inte hur han lyckades komma emellan. Han var tre millimeter från min bil
och två millimeter ifrån den andra typ. Herregu'vilken idiot. *TUUUUUUUUUT*

Imorgon blir det lite körskolan igen då, såklart, och sen ska jag åka hem.
Hem hem hem till mig. Längtar så mycket efter min älskling. Det är ju helt knäppt
att man kan längta så mycket, efter så kort tid. Vi har varit ihop i ett drygt år, men
så fort vi inte är med varandra längtar jag PRECIS lika mycket och lika på en gång
som jag gjorde när vi bara varit ihop någon månad. I'm in love. Always and forever.

Uh, vad trött jag är. Lite mjölk, och sen sängdags tror jag. Bilkörning och massa teori
tar på krafterna. Koncentrationsförmågan måste vara mega-på-topp HELA dagen...
inte så konstigt att jag är slutkörd när jag kommer hem då, min hjärnas energi är SLUT.

Men, eftersom jag åker hem imorgon kommer jag inte ha internet på ett par dagar.
(Tills jag är på något ställe där jag kan koppla in mitt mobila)
Så, nu följer nog ganska låg uppdatering ett litet tag. Stå ut ♥

Vi hörs (och syns i trafiken kanske haha!) snart!

                                       


                                    PUSSpussPUSS


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Håller tummarna hårt!

2010-09-22 @ 18:31:37
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback