Kattnamn!

2010-10-31 21:00:56/Permalink//

Jag har kommit på en sak. Jag lovade ju att berätta för er vad mina fina kattisar
ska heta. Jag har ju döpt dem för längesen nu, och jag kom på att ni inte fått veta vad
de heter än! :-O

De flesta av mina nära och kära vet ju redan såklart, men för er som inte träffar mig så ofta,
eller rent av inte alls, this is for you.



Bra namn va? ^^ Skrutt heter Skrutt för att när min lilla Skrutt var liten och nyfödd så
var det precis det han var. En skrutt, jätteliten och skruttig.♥ Och Zebra heter Zebra,
för att jag älskar zebror. Haha, och jag älskar min lilla Zebra så det passade bra tyckte jag.
Dessutom är hon lite "zebrig" i personligheten :)

Så ligger det till!
Nu är det dags att mysa ner sig i soffan med fästmannen och titta på Beck.
Vi hörs imorgon,
                                                              PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh!

Skrutt var ganska lik en kattunge vi hade, som hette Zilja :D

2010-10-31 @ 21:12:59
URL: http://fascinatingamnesia.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback