Vinterfeelings

2010-11-19 21:11:46/Permalink//

Det är snö ute. Egentligen tycker jag inte att snö ska komma i november, för då ökar
risken för en snölös jul fatalt. Och hellre snö under julen än snö nu.
Men jag kan inte hjälpa att jag älskar snön på marken. Jag får julfeelings.

Vi sitter och myser här hemma ikväll. Älsklingen dricker lite glögg, och det luktar glögg överallt.
Jag dricker lite julmust, och tittar på snön utanför fönstret. Och på söndag är det julbordsdags.
Åh :') Happy Skalman.

Jag bjuder på en knäppisgladpussbild bara för det :)


Haha jag blir så lycklig när jag tittar på den här bilden.. hihi! Han är min bästa

Nu ska vi gå ut i snön och kasta snöboll. Ska försöka ta lite bilder också, så ni får se.

Vinterpussar!
                                                                          PLOPP!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Imorgon blir det julmust =)

2010-11-20 @ 09:29:48
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback