Skitäremä't

2010-11-01 18:08:32/Permalink//

Nae. Jag stannar hemma imorgon.

Efter att ha läst en fet drös med oroande saker om det företaget som jag fått jobb hos,
bestämde jag mig för att strunta i det hela. Det känns inget bra att åka på utbildning för ett
jobb, när man läst hur folk blivit blåsta på lön och andra otrevligheter. Naaae, jag tror inte det.
Får leta vidare. Men som de flesta vet så är det inte direkt överflödigt med jobb på arbetsmarknaden.

Blä. Nu är jag inte så glad längre. Tur att jag har världens bästa sambo, och två gosiga små
kissekatter
, att trösta mig med.

Tror jag ska smsa till Stigus och säga att hon ska komma hit i veckan iallafall.
Nu har jag ju inte så mycket för mig helt plötsligt. Pläh.

Ska gå och kramas med min älskling nu.

Baiblobb.




Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det är bra att du är försiktig så att du inte behöver bli lurad. Det rätta jobbet kommer snart ska du se.

2010-11-02 @ 00:13:00
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback