Sjuk

2010-11-08 09:45:02/Permalink//

Ja, jag tror att sjukdomen har slagit till nu. Känner mig dock inte så febrig. Än, iallafall.
Har bara ont i halsen, huvudvärk och nyser ganska mycket. Känner mig som en blobb..!

Jag tycker att man borde införa "Vård Av Sjuk Fästmö" som en legitim anledning att vara
hemma från jobbet... För det finns inget bättre än att ha en underbar fästman att mysa
med när man vill bli frisk
. Perfekt att sno värme ifrån när man fryser, och så kan ju faktiskt han
laga mat när man mår får dåligt för att stå upp ♥ Men tyvärr går det inte riktigt att ringa till sin
chef och säga "Jag har en fästmö här som är sjuk, och henne vill jag vara hemma och ta hand om",
så att just nu sitter jag hemma helt själv, och mår dåligt.

Idag ska jag inte göra så mycket alls hade jag tänkt, förutom sitta i soffan och käka en
hel massa frukt. Och yoghurt. Och Ipren! Titta på filmer jag redan sett blir det nog också,
och bli ledsen på att ingen vill/kan umågs med en sjuk blobb som mig.

Något tips på saker att göra när man är sjuk?
När man är för trött/sjuk/seg för att göra något, men får för tråkigt för att inte göra något alls?
Vad gör man då?

 
Blobbpuss och hej

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Krya på dig!

2010-11-09 @ 20:51:23
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback