Sjuk men lycklig

2010-11-27 18:30:24/Permalink/Life of Skalman/

Min snälla, söta, lilla lillasyster smittade ner mig lite när jag var barnvakt verkar det som..
                                                   Det lilla bacillmonstret..!
Jag sitter nämligen här hemma och snorar, har ont i halsen och nyser en väldig massa.
Febern leker dessutom vilda lekar, jag svettas och fryser om vartannat. Usch.
Ipren är min bästa vän, och jag sitter i soffan så nära min älskling det bara går
så att jag kan sno hans värme när jag hackar tänder av köld.
Skulle ha jobbat i helgen egentligen.. men det är nog inte så bra att snora omrking där bland
folks mat och alla barnen. Bättre att vara hemma och friska på sig. (fast jag ville jobba :( )

Jag har världens bästa fästman förresten. (om jag inte sagt det redan..)
Jag kommer iväg till Livskraft after all.
Bara för att han är bäst i hela världen.
Jag tror inte han förstår hur bästbästbäst i hela världen han är. Jag måste gå och säga det
till honom ett par gånger extra nu tror jag. Jag älskar honom så gränslöst mycket ♥ Orden räcker inte.
Du och jag älskling. Always and ever.

Nu ska jag sätta mig i soffan, dricka julmust, säga till min älskling att
han är finast i hela världen och så försöka brotta bort febern. Lördagsmys!
(förutom febern, den är inte så mysig)


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback