Saker ni kanske inte vet

2010-11-16 12:15:59/Permalink//

50 frågor, när du har tråkigt!

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Oh ja :)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mina katter haha! 
3. Hur lång är du? cirka 1,70.. drygt
4. Vad väger du? Tror att jag lyckats komma upp i 55 kilo nu ^^
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Mysteriet på Greveholm haha!
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Gissa vem som är på väg hem till sin älskling"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på situationen
8. Har du några husdjur? Japps, mina kissekatter ^^
9. När såg du senast din mamma? Ehm.. i förrgår!
10. Icke godkänt i något ämne? Näe då.
11. Mvg i något? Apselut!
12. När vaknade du idag? Vid.. typ 10 (sovmorgon idag haha)
13. Vilken är din favoritplats? Vartsomhelst, bara jag är där med min älskling
14. Vilken plats föredrar du minst? Vid diskbänken, när det är ett diskberg där hehe
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Då har jag givit ut minst en bok (hoppas jag!)
17. Vad sover du i? Sängen ;D
18. Hur många kuddar har du i sängen? Två, en till mig och en till Tias
19. Var har du bott? Hemma hos min mamma, pappa, systrar
20. Tycker du om kinamat? Åh det var längesen.. o.O Namnam
21. Tycker du om kaffe? Uschblä
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice, eller mjölk
23. Kan du spela poker? Typ? Kanske, det var längesen
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Mm ja
25. Vill du ha barn? Absolut
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, rövarspråket (;D) och liiite franska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nepps
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? Fina saker, och matsåklart
30. Är du cool? Well of course
31. Kan du rulla med tungan? Yes.
32. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm.. Min älskling kanske, eller syrran
33. Vad har du för ringsignal? Bumbibjörnarnas theme song ^^ 
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?  Haha ja!
 
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd byrå och röda hyllor
36. Kan du byta olja på bilen? Kanske?
37. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på att läsa "Känn Pulsen Slå". Igen.
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Kanske... ;D
39. Dansar du i bilen? Om jag inte kör hahaha!
40. När var du i kyrkan senast? Vet inte.. när syster konfirmerade sig kanske
41. Hur många piercingar har du?  Bara i öronen
42. Har du något smycke du aldrig tar av dig? Mitt "M"-halsband och min förlovningsring ♥

43. Har du någon tatuering? Ne, men vill ha :]
44. Gillar du någon just nu?  Många! ;D
45. Har du provat droger? Aldrig i livet
46. Provat röka eller snusa? No way aldrig någonsin
47. Vad är ditt mobil nummer? Det ni!
48. Vad ska du göra ikväll? Färga håret, umgås med Fia och Mattias
49. Har du några syskon? Två småsystrar (som inte är så små längre haha!)
50. Hur mycket pengar har du på din mobil? Oändligt :P Har abonnemang.

PUSS


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback