Kärleksfull tröj"stöld"

2010-11-09 15:44:22/Permalink/Skalmans hyllningar/

Jag tror att jag ska hylla en sak. Eller inte "en sak" kanske.. men en hyllning ska det bli!

Som ni vet sitter jag hemma själv, förkyld och full av älsklingslängtan. Jag låter som en
nykär och, kanske något irriterande, liten människa, men det struntar jag i hihi.
(Jag ÄR ju kär, massa kär!)
Vet ni vad jag brukar göra när jag längtar väldigt mycket efter min Mattias?
Jag "stjäl" en av hans mysiga tjocktröjor. Mjuka, sköna och totalfulla med älsklingsdoft! :)
Så jag kan sitta i soffan och känna den bästa doften i universum trots att han inte är hemma
hos mig. Det är inte riktigt lika gosigt som the real deal såklart (jag sniffar hellre på honom live haha!),
men det hjälper mot den värsta abstinensen iallafall.

Och det är det jag hyllar. Kärleksfull älsklingströj-stöld. Som lite hjälp mot abstinensen.
Det måste finnas fler än jag som gör såhär? Jag är övertygad. För det är ju helt underbart hihi!

I soffan, i älsklingens tröja. (Ursäkta mitt utseende. Jag är som sagt sjuk, inte så pigg alltså..)


Det var min hyllning! En hyllning av "stöld" av pojkvänsdoftande tröjor ^^ Huhu ♥

                                                                Puss


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback