Julklappstanke

2010-11-09 12:24:21/Permalink/Skalmans prylar/

Jag har kommit på något som jag vill ha i julklapp. Ni kanske kommer
tycker att det är megatöntigt - men det struntar jag i haha!

Jag har kommit på att jag vill börja samla på någonting som jag egentligen alltid
har älskat, men bara aldrig haft/köpt/kommit till skott med.

Nämligen...


My little pony's. JAG ÄLSKAR DEM. Är de inte söta? Speciellt den här sorten, på bilden.
Liksom en BEBIS-my little pony ♥ Min lilla lillasyster visade mig en, som hon hade köpt.
En liten, söt, lila varelse med småsmåsmå vingar :) Jag blev KÄR, på riktigt!
(Jag menar alltså inte dockvarianten av den, som är mycket större, utan de som är i
den "vanliga" my-little-pony-storleken.. förstår ni? ^^)
Världens sötaste pryl, ever ever ever!

Detta får stå på min önskelista tror jag haha :D

Okej, puss!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback