Fredagskärlek

2010-11-19 13:48:59/Permalink/Life of Skalman/

Idag är det fredag. Veckorna bara flyger förbi, känns det som. Min helg kommer
bli fin. Imorgon ska jag jobba, vilket jag tycker om, och på söndag är det dags för det
traditionsenliga julbordet med släkten på min fars sida. Det ska bli så himla fint att få
träffa allihop, det är inte ofta vi alla är på samma ställe haha!

Inatt sov jag konstigt. Är stel i axeln, och känner mig jättetrött. Kunde inte somna igår, det tog
ovanligt lång tid innan min kropp och hjärna slappnade av så att det gick att somna. Sålänge låg
jag och tittade på min älskling, hihi. Jag skulle vilja ha hans förmåga att kunna somna på två sekunder.
Det vore coolt. Men tills jag kommer på hur han gör, så får jag väl stå ut med att det det lite längre tid för
mig att somna, än vad det tar för de flesta. Så är det. ^^

Idag ska jag typ bara skrutta runt och vänta på att min älskade ska komma hem och fredagsmysa.

Här är en bild jag tog häromdagen. Visst har vi fina händer? ;)


Nu ska jag gå och titta vad mina katter gör.. Det låter som om de håller på att riva ner mitt hem..!
Vi hörs senare.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack så mycket! ;D



2010-11-19 @ 15:29:01
URL: http://petsplace.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback