Ursäkta den dåliga uppdateringen...

2010-05-06 09:30:05/Permalink//

..men just nu mår jag kasst åt alla håll man kan. Jag orkar inte uppdatera som vanligt,
jag har knappt ork att vara vaken. Men kanske kastar upp en bild på mina
snygga kläder ikväll. Kanske.

Jag hade en extremt dålig dag igår, och inatt har jag sovit sämre än på väldigt, väldigt
länge. Jag drömde alltför mycket, vaknade av konstiga ljud och av att lampan hade
tänt sig själv. Jag har, pga alla drömmar, tuggat sönder min ena kind också. Det gör
ont. Jag har huvudvärk och jag längtar efter min älskling hur mycket som helst.

Blä. Förlåt för att jag är så negativ. Ska försöka bättra mig till ikväll, lovar.

Puss


Kommentarer
Postat av: Jag

Hej. Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Vore kul om du kikade in.

Ha det gött!

2010-05-06 @ 11:44:50
URL: http://snostilen.webblogg.se/
Postat av: Jag

sv: Tack som fan!

2010-05-06 @ 15:37:52
URL: http://snostilen.webblogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback