True Skalman style!

2010-05-06 16:09:00/Permalink/Skalman Style!/

Mår fortfarande inte bra, men är på lite bättre humör i alla fall.
Tänkte att ni kanske ville se min HEL-LILA outfit for today? ^^

 Det var jättedåligt ljus
överallt när jag skulle fota. Och det ser ut som om jag knappt har något hår på bilden,
bara för att jag har tofs! Haha! Men jag har snygga lila kläder i alla fall :)
I matsalen blev jag uttittad av två grabbar, och nu snackar vi vuxna grabbar.
Grabbar som borde förstå att även om man "bara" rör ögonen åt det hållet man tittar,
och inte huvuvdet, så SYNS DET! Haha. En av dem satte till och med på sig solglasögon,
och trodde att det inte skulle synas att han tittade på mig bara för det. Det är ju inte heller
konstigt att sätta på sig solglajjor medan man äter lunch, INOMHUS, bara för att sedan
vända sig åt mitt håll. Haha åh vad jag älskar människor ^^

Jag införskaffade även lite saker på stan som jag hade brist på, innan jag blev
hemskjutsad av morfar ♥ (Jag har världens bästa morfar!)

Fina va? (Jag köpte även en present till Stigus, bara för att hon är bäst..♥)



Men jag lägger inte ut någon bild på den, för hon tjuvläser här haha!

Just nu ligger jag i min säng och har huvudvärk. Gjorde iordning en skål med varma bananer
med smält blockchoklad
på till mig själv och la mig här när jag kom hem. Ska plugga så fort
Iprenen börjat verka. Svårt att koncentrera sig på filosofi när man har spränghuvudvärk.

Vi kanske hörs lite senare, om jag får för mig något. Hjälp mig att hålla tummarna
för att min älskling ska komma hem ikväll, jag längtar ihjäl mig, mår dåligt och
hans jobb är dumt mot mig, tycker jag! *Keep your fingers crossed* ^^


PUSS

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

SÖT BILD :D

2010-05-06 @ 19:20:39
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack:)

2010-05-06 @ 19:40:08
URL: http://danielas.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback