Sommarsöndag och Morsdag

2010-05-30 15:47:08/Permalink/Life of Skalman/

Solen skiner, det är Morsdag och man kan dessutom sitta utomhus och plugga!

Det är ju helt underbart :) Det sista av allt plugga is coming to an end. Äntligen.
Efter imorgon, inget mer plugg - på ett väldigt långt tag! En vecka av party och slapp
står snart för dörren också. Studentveckan, då ska jag leva livet fullt ut flera gånger om!

Just nu sitter jag ute i trädgårdsmöbeln. Har precis blivit klar med en uppgift, och nu har
jag bara två kvar. NAJS! Jag sitter och distraherar mig lite också.. eller MATTIAS distraherar mig
snarare. Han står i solen och jobbar med gruslastet vi fick hem igår. Det ska läggas på plats.
Och OhMyGosh, jag har en snygg fästman. Jag kan knappt plugga, som han ser ut haha! ♥
(Förresten firade vi 9 månader igår. Det är vackert.)

Nu ska vi alldeles strax gå en promenad hem till min mamma. Det är ju faktiskt mammas dag idag.
Eller "Mors" dag kanske det heter. Jag har köpt presenter till henne, för jag har verkligen
världens bästa mamma! Det finns ingen i hela världen som hon ♥

FÖRRESTEN, premiären av Häxhammaren i fredags var underbar. Ni är så duktiga alla, jag blev så stolt!

Dags att fixa det sista, och sen gå en sväng :)
Vi hörs,




Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback