Ojhoppsan

2010-05-26 08:58:13/Permalink/Life of Skalman/

Jag har visst inte skrivit sen helgen, I'm so sorry.

Har legat hemma med ONT i magen, jättemycket nu.. Jag fattar inte, kan min
mage bara SLUTA! Det gör ont att ha ont.

Förresten så blev jag och Stina (och Fia!) mycket snygga i håret efter i lördags!
Nu ska jag snart bara lägga i lite rosa på mina två blonda slingor, lagom till balen
och sen är jag READY TO SPARKLE :)

Dagens planer:
- Gå och köpa lite frukost
- Titta in på Arbis och se hur alla duktiga tvåor övar sig
- Religionslektion
- Lunch!
- Körlektion (tror jag att vi har?)
- Sammanställa projektet och lämna in!
- Åka och prova balklänningen än en gång (på måndag är det klar sen!!)
- Åka hem, plugga och äta sockerkaka med min älskling

Låter som en ganska bra dag, ja? :)

Vi hörs, PUSS


Kommentarer
Postat av: simone

Tjohoo kim, Vad gör du för något? Jag får panik, trodde det var onsdag idag, känns som om man gått miste och förlorat en dag denna veckan ju :O

2010-05-27 @ 10:47:05
URL: http://fattybom.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback