Hej min blogg

2010-05-10 21:20:26/Permalink/Life of Skalman/

Tänkte bara säga att jag inte gillar måndagar särskilt mycket.

Däremot så tycker jag väldigt, väldigt, väldigt mycket om min fina älskade älskling
som gör mitt liv totalvärt att leva, även när allt annat bara känns *sschchnfkhjfoituiejjvffsschhh*.

Min natt var lite lagom, men min fina, underbara fästman räddar mina tankar från att krascha.
Jag älskar att sova bredvid honom ♥ Att ha idrott på morgonen, en måndag, är ju väldigt "kul",
speciellt nu under pollensäsongen. Mina luftrör = döda. Efter lite Scenisk Ledarskap och Dans
så gick jag och Anastasia till skolan för att bli färdiga med denna anatomiuppgift from hell.
DONE! Jag var tvungen att springa iväg, eftersom jag bor som jag bor och har svårt att ta mig
hem hur som helst, så bästa Anja satte in bilder och ordnade det allra, allra sista själv :)
Så nu är vi KLARA! Bara lite reflektion kvar.. Jag kommer inte vara nådig.

Har varit en sväng hos Mattias' stora bror idag, för han fyllde år. Tårta och rabarberpaj är gott!

Nu tänkte jag äta lite kvällsmat (trots att jag är mätt på fikat) med älsklingen, innan det är
dags för Roast På Berns och sedan nanna kudden hihi!

Sötaste bilden ^^
 

Godnatt alla fina bloggläsare! See you tomorrow!

                                                                                                        PUSS

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback