Händiga Skalman!

2010-05-16 21:21:10/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Eller nae, jag är nog inte den händigaste man kan hitta.. Men jag har i alla fall
hjälpt min älskling ganska bra, med garderobsihopsättandet idag! Wihu!


Fast jag måste erkänna att han är liiite bättre på att bygga, än vad jag är hehe..
Jag har i och för sig aldrig försökt bygga ihop något på det sättet förut, jag brukar
lämna sådana uppgifter åt pappa eller morfar kanske. Så, lite nya erfarenheter till mig!

Nu har vi dock gett upp bygget för idag, och sitter och tittar på Ballar Av Stål.
Varva ner, kanske äta lite kvällsmat snart och sen HOPP I SÄNG är det som står på schemat.
Imorgon är en ny vecka påbörjat. Puh.

Syns när vardagen kastar sig över oss!

                                                                                    PUSS

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback