Världens bästa lördag!

2010-03-13 19:19:52/Permalink//

Jag vet att jag ofta säger det, men det tåls att sägas igen; LÖRDAGAR ÄR AWESOME ♥

Vad har jag gjort idag då
, kanske ni undrar?
INGENTING! (typ) Jag tänkte städa. Men det gjorde jag inte. Jag STRUNTADE i det haha!
Kanske städar lite senare, eller imorgon - eller nästa vecka! Jag vet inte. Jag vet bara att
jag känner mig lycklig och bubblig och jag varken orkar ta tag i eller bry mig om städning just nu! ^^

Imorgon ska vi (jag och Tias alltså ^^) på middag. Min faster fyller nämligen 30 år! :D
Det måste ju firas! Så träffa släkt och äta gott ihop står på morgondagens schema. Najs!

Jag är lycklig. Tänkte bara säga det.

Nu - kramas med den bästaste underbara pojken, äta lördagsgodis och se på film♥

PUSSBYE!



ps. Stigus, ohmygosh, kom heeem från Långtbortistan NU! Jag dör utan dig, dördördör!
Jag kommer hem till dig på måndag INGET SNACK OM SAKEN! Pusspusspuss
                                                                                      (komhemkomhemkomhem). ds.

Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Det låter himla bra det :D Ha det fint nu!

2010-03-13 @ 19:49:56
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Kimberly

cool design :D

2010-03-14 @ 02:10:37
URL: http://kiwberly.blogg.se/
Postat av: Kimberly

SV: awe vad gulligt det låter :D ja, jag heter kimberly på riktigt :) tack så mycket!

kram

2010-03-14 @ 16:03:51
URL: http://kiwberly.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback