En bra start på veckan!

2010-03-08 09:03:48/Permalink/Life of Skalman/

Även fast jag är ganska trött känns det som en helt okej måndag.

Det låter ju lite konstigt kanske
, att JAG tycker att det är OKEJ med måndagmorgon,
men så är det idag i alla fall hehe!

Hade en underbar söndag igår. Vaknade ganska tidigt, som ni vet, och slappade i sängen en
stor del av dagen. Åh så skönt ♥ När jag till slut pallrade mig upp gick jag omkring hemma
och bara njöt av att inte behöva göra något. Jag hade en sån där "jag-är-nog-lite-extra-kär-idag-
om-det-går"-dag
igår hihi ♥ Jag gick omkring och berättade för min älskling hur mycket jag tycker om
honom
hela långa dagen haha! Gah världens mysdag! ^^

Nu sitter jag i skolan, har snart idrott. DET är faktiskt INTE så kul att ha en måndagmorgon...
INGEN MOTIVATION och INGEN ENERGI. Pläh. Menmen, resten av dagen blir nog bra.

Vi hörs ikväll ♥

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Men det är väl kul? :)

2010-03-09 @ 06:53:38
URL: http://slipsens.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback