Bra dagar är BRA dagar!

2010-03-19 20:49:09/Permalink/Skalman Style!/

Idag har jag haft en sån där omotiverat bra dag! Underbart!

Har gått omkring och bara varit lycklig och glad hela dagen! Awesome ♥ Och nu är det
helg också! Kan knappast bli bättre!

Idag kände jag att "NAE idag tänker jag inte strutta runt i mjukisbyxor, det är dags för lite
true Skalman style!". Så jag klev upp I TID, och gjorde mig i ordning. Jag blev SNYGG!
(Inte för att jag inte brukar vara snygg annars hehe!)
 
                                                      SKALMAN STYLE
Kläder jag har på mig är;
- Rosa strumpbyxor
- Svarta knästrumpor med lite spets och silverränder
- Randig kjol (som går till midjan, men det syns inte ;D)
- Rosa HAPPY t-shirt
Smycken;
- Nitarmband
- Alternativt konstigt nitarmband som är rosa
- Egentligen en halskedja (á la medeltiden) som jag fått av älsklingen i julklapp,
men den är så tung att ha runt halsen så den får sitta runt min handled istället
(förutom när det är MEDELTIDSMARKNADER förstås!)
- Halsband som det hänger en mikrofon i (ingen riktig tyvärr, hehe!)


Jag sitter i sängen och tittar på Dirty Dancing på TvFilm, och väntar på min älskling.
Han har nämligen inte kommit hem än, han jobbar fortfarande (sedan igårkväll, remember!)
han kommer komma hem och vara jättemegatrött! Det blir till att somna i varandras armar, och
umgås och prata mer imorgon istället för ikväll, tror jag hihi! ♥

Nae... Berlintankarna kommer nog imorgon i samband med att jag börjar packa.

Om en dryg halvtimme - Solsidan!
PUSSochGODKVÄLL

Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

Tycker tröjan är grymt häftig som du har på dig på bilden :D

2010-03-22 @ 17:58:31
URL: http://estr.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback