Tre bra saker just nu..

2010-06-29 17:57:10/Permalink//

..är dessa:

Idag skedde årets första utomhusdopp för min del. Sent för att vara jag, men ändå!
Bada och pussas i solen - mycket fint

Idag har min älskade varit min i 10 månader. Det är ganska länge. Jag tycker om.
Världens mest underbara människa, och han är min min min ♥

I helgen åker jag och älsklingen till El Stockholmo och firar min födelsedag, bara vi ♥
Hotell, muséum, GrönaLund, Spa, restauranger, strosa runt utan specifikt mål.. Älska.



Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Låter härligt. Jag har varit vid sjön, men inte badat än.

2010-06-29 @ 21:24:16
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback