On Skalman's mind

2010-06-20 18:11:47/Permalink/Skalmans Tankar/

Det regnar ute och är svalt. Ganska skönt med lite halvdåligt
väder tycker jag.. Jag kan ju ändå inte vara ute och springa i solen!

Jag har väldigt ont i magmusklerna, och jag kan längre inte skilja på om det är
för att jag hostar hela tiden och därför får muskler och sår att ömma, eller om
det bara är för sårets skull det gör ont. I vilket fall som helst så är det inte bekvämt.
Men det bryr sig inte magen om, så jag går på tabletter och hostar vidare.

Tycker om helger. Igår var Anastasia här och underhöll mig. Hon hyrde med sig
så många Saw-filmer hon bara kunde hitta och sen satt vi inne HELA dagen och
ignorerade det soliga vädret haha! Så får man göra ibland! ♥ Den lilla ungen ska ju hålla
på och jobba, och flytta långt bort och greja nu så man får ju passa på att kidnappa henne
medan man kan! ;) Bra dag iallafall, jag älskar Saw...

Jag är trött. Läste på ett av tablettpapprena att en eventuell biverkning kunde vara
trötthet. Antar att jag fick den då.. Kul! Men jag slapp i alla fall yrsel, synförsämring och
det andra icke-trevliga som stod där.. HU!

Snart blir det lite mat på nedervåningen tror jag.. En viss Lala och Martin med bebis styrde
sin resa häråt idag, så det skulle visst bli mat till alla hungriga i huset, där nere hihi :)
Skönt för mig, att slippa stå krökt vid spisen (eller be Mattias, som jag gör med allt annat
just nu... känner mig som en gammal tant som inte klarar något)
!

SÅ! Nu kom det barn uppför trappan och skriker "Kiiiiim det är maaat nu! Kom kom kom
nununu!"
Det är väl bäst att följa med ner då hihi! ;)

Vi hörs, PUSS

 Inte riktigt såna här moln idag va? ;)


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Nej, bara hagelskurmoln...

2010-06-20 @ 22:30:34
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback