Hurra för mig!

2010-06-28 13:25:54/Permalink/Skalmans livserfarenheter/


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för
DET ÄR SKALMANS FÖDELSEDAG :)
HurraHurraHurra!



Hoppas alla har en fin måndag, för det har jag!
Lite gäster som kommer och firar mig efter jobbet sen skulle jag tro,
som får äta av mina exceptionellt goda muffins!
Älsklingen kommer hem tidigt ifrån jobbet, Linda har bakat
en kladdkaka åt mig och Stigus är redan här.
Fin dag, 19årsdagen.

PussOchHej


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Grattis! Hoppas att födelsedagen har varit lyckad.

2010-06-28 @ 19:17:59
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback