Bara en vecka kvar till...

2010-06-22 00:43:15/Permalink/Skalmans Tankar/

...jag fyller 19 år! :) Tiden springer iväg haha, snart är det dags för pension!

Haha skämt åsido.. Vet inte riktigt om/hur jag ska fira den i år. Fyller ju inte direkt jämnt,
och det är faktiskt första året som jag inte bor hemma och ska fira min födelsedag! Annars,
sen minsta syrran föddes, har jag fått för mig att slå ihop firandet med henne eftersom
hon fyller en vecka efter mig. Smidigt och bra för både mamma som fixar, och mig som
inte gillar den totala uppmärksamheten av två sidor släkt på en gång hihi ;) Det kan
bli lite överväldigande tycker jag.. Då är det lite lättare att dela på den med en
lillasyster
som mer än gärna pratar med alla om allt, helst samtidigt som presenterna
öppnas hehe! Men nu bor jag ju inte hemma längre.. får se hur jag gör!

Helgen som följer min födelsedag (alltså inte nu i helgen, utan helgen efter det!) då ska jag
i alla fall fira min födelsedag med min älskling. Vi tar bilen till El Stockholmo och tar in
på ett mysigt hotell, som morfar hjälpte till att ordna (tack tack världens bästa morfar!) och
bor där en helg! Går på muséum (vilka nördar vi är haha!), struttar runt i stan och kanske
shoppar lite, går på Gröna Lund och allmänt umgås ♥ Det blir helt fantastiskt.

Just nu sitter jag och slötittar lite på Criminal Minds
och funderar på att ta mig
en nattmacka. Är lite småtrött, men kan ändå lite sova riktigt än känner jag.
Imorgon ska jag minsann gå ut och gå en sväng. Ska sno lite av grannarnas
hostmedicin också tror jag, innan min mor kommer med egen till mig efter jobbet, för
det här hostandet är helt ohållbart när jag redan har så ont i magmusklerna, som jag har!

Dags för nattmacka nu! Vi hörs imorgon ^^
Sov gott


Kommentarer
Postat av: Po

Skönt att få lite träning iallfall :)

2010-07-13 @ 15:38:30
URL: http://www.mermuskler.se/magmuskler

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback