En molnsolig torsdag

2010-07-01 16:46:48/Permalink/Life of Skalman/

Borde gå och hänga upp tvätten, och tvätta en omgång till.. men jag väntar nog
en liten stund och leker färdigt med kameran och datorn först hihi (:

Imorgon blir det Stockholm för hela slanten. Det ska bli så himla underbart att spendera
en hel helg iväg med min älskling. Muséum och Gröna Lund och strosande i Sthlm. Fint!

Jag fick en liten FMGabstinensvåg förut. Åh hur underbar var inte studentveckan, jag
upplevde några av de absolut roligaste stunderna i mitt liv. Jag kommer sakna FMG-atmosfären
i livet.
Väldigt mycket!

Jag skickar hjärtan från studentflaket.


Det ska visst blir hur varmt som helst i helgen, läste jag. Hoppas bara att det inte blir
sådär outhärdligt så att man inte vill vara ute! Vill ju kunna strosa runt i Sthlm utan att
dö av värmeslag! *Håller alla tummar jag har*

Nu ska jag tvätta mera!
Puss


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ha det så trevligt och glöm inte vattenflaskan! Du kan spetsa den med vätskeersättning, det kan nog vara bra i 30 graders hetta.

2010-07-01 @ 22:43:48
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback