Kvävd

2010-07-12 17:36:34/Permalink/Life of Skalman/

Det här vädret får mig att må dåligt.

Det är så himla, himla kvavt. Jag har huvudvärk hela tiden, hur mycket jag än
dricker. Jag har tagit huvudvärkstabletter också, men det hjälper inte heller.
USCH. Det får gärna vara varmt, bara det inte är såhär KVAVT och fuktigt. Det går
ju knappt att andas, och vad man än gör så svettas man halvt ihjäl.. Isch.

En ny vecka nu då. Tänkte pallra mig till Arbetsförmedlingen och säga "hej" den här
veckan. Ska ta en fika med Sammiboy också verkar det som, åh så fint!
Om bara vädret ville slappna av lite, så skulle jag må jättebra.

Verkar som vi ska åka och ta ett bad snart i alla fall. Skönt.
Det behövs. Mycket.


Hoppas ni inte smälter bort i värmen.
Det gör jag.






Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ja, det är bra mycket skönare i vattnet än på land.

2010-07-12 @ 22:26:31
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback