Ett bad till någon?

2010-07-13 16:36:40/Permalink/Life of Skalman/

Vi var och badade igår. Värmen framkallar ganska enorma badbegär,
om ni inte har märkt det..

Tror att det blir till att bada idag också. Jag smälter bort här hemma.

Bilden togs igår, vi har precis badat och står med fötterna i vattnet.


Har inte gjort så mycket idag. Desto mer ska göras imorgon! Stan står på schemat.
Arbetsförmedlingen ska få besök av mig, och sen på eftermiddagen ska jag träffa Sam.
ÅH det var så länge sen, FÖR längesen!! Hur jag kommer hem sen, det är ett senare problem haha!

Puh, det är så varmt... Jag kan inte ens njuta av godiset som jag änltigen har köpt..!
Det är HEMSKT! Så fort älsklingen har kommit hem blir det minsann badaaa

Hoppas ni inte smälter bort i värmen.
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

På biografen är det svalt =)

2010-07-13 @ 23:19:09
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback