Sömnlös, tankfull

2010-01-30 02:07:10/Permalink/Skalmans Tankar/

Precis så alltså. Jag kan inte sova. Jag vill, men kan inte.

Pratade precis med min vampyr. Hon är underbar. Jag gick ut och gick. Jag är f*n inte klok.
Vem går ut, frivilligt, och går en promenad när det är 20 minusgrader ute? Jag.

Älsklingen sover. Det är lördag nu, fast för mig är det fortfarande fredag. Fredag 29/1.
Vi har fem månader idag. Fem månader. Känns jättelänge, men samtidigt... det har gått megafort.
En sak är i alla fall säker. Detta stavas kärlek ♥

Jag är så trött att ögonen rinner. När jag var ute förut blev det frost på mina ögonfransar.
Önskar jag hade haft kameran där då. Det kanske var vackert med frostiga ögon... Ja, kanske
att jag var vacker där i några frusna sekunder. Hej. Varför sover du?

Mina ögon svider av sömnlösheten nu. Allt jag vill är att sova. Men det går inte. Allt jag
vill är att vara vaken med min älskling, men han sover. Jag vill inte väcka. Han är vacker
Jag får viska det jag tänker rakt ut i luften och hoppas att hans drömmar fångar mina ord.

Jag vill inte ha det där äckliga, klibbiga drogliknande behovet, jag vill bara vara. Bra.

Funderar på att skriva lite i mitt tänkblock. Men jag är så trött. Jag orkar inte.
Usch.

Jag ska nog... jag vet inte, vara vaken på annat håll nu.
Godnatt.. sov.


Kommentarer
Postat av: Stina

Puuuuss <3

2010-01-31 @ 11:32:53
URL: http://gnista.webblogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback